Located just a 20-minute drive from Liverpool’s city centre, this hotel has a TV with Freeview channels in the on-site late bar. Knowsley Inn & Lounge Liverpool-Knowsley is also 20 minutes' drive from Liverpool John Lennon Airport. Free Wi-Fi is available throughout the hotel.
With blackout curtains, each room also has tea and coffee making facilities, a hairdryer and a private bathroom with a power shower.
Buffet breakfast is available as an optional upgrade, payable upon arrival.
We allow dogs, with a limit of 2 small or 1 large per room, incurring a fee of £20 per dog per night.
There are 3 meeting rooms with business facilities and high-speed Wi-Fi on site.
Elephants, tigers and giraffes can be seen at Knowsley Safari Park which is just a 10-minute drive. A family package can be organised by the hotel, and guests can also receive a discount at the David Lloyd gym which is 2 miles away.
Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 8,1 pour un séjour à deux.
« Breakfast - a good selection and all tasting good.
Room - clean, warm, spacious with all the facilities I needed, plenty of hot water with good pressure. Adequate wardrobe space.
Bed - very comfortable.
Car parking - enough good sized... »
S
Scott
Royaume-Uni
« Staff were very friendly and extremely helpful. Thanks for the stay »
Hepplestall
Royaume-Uni
« Location and rooms very comfortable great value for money. »
S
Suzanne
Royaume-Uni
« We did not need breakfast as we was eating later, but when I asked the lovely staff behind reception for a few teabags in the morning she let me use the tea drinking facility’s.
Very much appreciated. »
F
Forbes
Royaume-Uni
« Very friendly staff. We arrived very late and there was a mix up about us not paying, but it was all sorted out quickly. Really warm atmosphere in the hotel. And great for our dog too. »
S
Samuel
Royaume-Uni
« The location is very good. It takes around 30 minutes drive to centre of Liverpool. It closes to some attractions point. »
J
Johnson
Royaume-Uni
« Nice location, good facilities, breakfast had a lot of choice, sofa bed was already made up for us arriving, staff very friendly and helpful. »
K
Kim
Royaume-Uni
« Location was good and it catered well for a large family group of 14. Good communication with the hotel staff who helped to organise an evening meal for us. »
Environs de l'hôtel
Restaurants
1 restaurant sur place
Restaurant #1
Ouvert pour
Dîner • Apéritif
Ambiance
Familiale • Traditionnelle
Régimes alimentaires
Végétarienne • Végétalienne • Sans gluten
Règles de la maison
L'établissement Knowsley Inn & Lounge accepte les demandes spéciales. Ajoutez la vôtre à la prochaine étape !
Arrivée
À partir de 14:00
Départ
Jusqu'à 11:00
Annulation / Prépaiement
Les conditions d'annulation et de prépaiement varient en fonction du type d'hébergement. Veuillez saisir les dates de votre séjour et consulter les conditions de l'option choisie.
Enfants et lits
Conditions relatives aux enfants
Tous les enfants sont les bienvenus.
Les enfants âgés de plus de 18 ans seront facturés au tarif adulte dans cet établissement.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.
Restriction relative à l'âge
Les clients doivent avoir au moins 18 ans pour pouvoir s'enregistrer.
Animaux domestiques
Les animaux de compagnie sont admis (un supplément peut s'appliquer).
Groupes
Toute réservation de plus de 9 chambres peut entraîner des conditions particulières et des frais supplémentaires.
Moyens de paiement acceptés
Espèces
À savoir
Les informations essentielles pour les voyageurs et voyageuses séjournant dans cet établissement
"Please note that from January the 1st 2023, the hotel will be rebranding and breakfasts are not inclusive and must be booked seperately"
Nous disposons de plus de 70 millions de commentaires sur nos établissements, tous rédigés par de vrais clients.
Comment ça marche ?
1
Tout commence par une réservation
Tout commence par une réservation
La seule façon de laisser un commentaire est d’effectuer une réservation. Ainsi, nous sommes sûrs que nos commentaires ont été rédigés par de véritables clients ayant séjourné dans l’établissement.
2
Puis un séjour
Puis un séjour
Pendant leur séjour, les clients évaluent l’insonorisation de la chambre, l’accueil du personnel de l’établissement et bien plus encore.
3
Et enfin, un commentaire
Et enfin, un commentaire
À leur retour, les clients nous racontent leur expérience. Nous vérifions l'authenticité de chaque commentaire et supprimons les grossièretés, avant de les afficher sur notre site.
Si vous avez effectué une réservation sur notre site et souhaitez laisser un commentaire, veuillez d'abord vous connecter.