Set a 5-minute walk from the Lasko Thermal Spa, Hotel Špica Laško offers a bar, restaurant and a garden. Free private parking is provided on site. All rooms come with air conditioning, a flat-screen satellite TV and private bathrooms equipped with a shower or a spa bath and a hairdryer. Free WiFi is available in all areas. Continental and buffet breakfast options are available every morning at the accommodation. our guests can also enjoy a-la-carte offer in our restaurant. Celje is 12 km from the hotel, while the nearest airport is Ljubljana Jože Pučnik Airport is at a distance of 93 km.
Les couples apprécient particulièrement l'emplacement de cet établissement. Ils lui donnent la note de 8,9 pour un séjour à deux.
Les distances indiquées dans la description de l'établissement sont calculées avec © OpenStreetMap.
Ses points forts
- Parking gratuit
- Connexion Wi-Fi gratuite
- Restaurant
- Chambres non-fumeurs
- Bar
Connectez-vous pour économiser

Commentaires clients
Catégories :
Sélectionnez des sujets pour filtrer les commentaires :
Ce que les personnes ayant séjourné ici ont adoré :
France
Belgique
France
Autriche
Australie
Hongrie
Slovénie
Slovénie
Lettonie
Royaume-UniEnvirons de l'hôtel
Restaurants
- Ouvert pourPetit-déjeuner • Brunch • Déjeuner • Dîner • Collations l'après-midi • Apéritif
- AmbianceModerne
- Régimes alimentairesVégétarienne
Règles de la maison
Conditions relatives aux enfants
Tous les enfants sont les bienvenus.
Pour voir les tarifs et les informations associés à la taille de votre groupe, veuillez ajouter à votre recherche le nombre d'enfants avec qui vous voyagez ainsi que leur âge.
Conditions relatives aux lits bébé et aux lits d'appoint
Aucun lit d'appoint/bébé n'est disponible dans cet établissement.



À savoir
All guests of our hotel have access to free outdoor parking. The reception is open daily from 8:00 AM to 16:00 PM, during which time you can arrange all details and payments related to your stay. Check-in is available until 22:00 PM. Late check-in after 22:00 PM is available by prior agreement only.
Small dogs up to 10 kg are welcome in our hotel. The supplement for a dog is 20,00 € per night per dog.
As guests of our hotel, you can use the following discounts with us or with other service providers in the vicinity:
- 10% discount on the A la carte offer of food, pizzas and desserts in our Restaurant and Pizzeria Špica Laško,
- 10% discount on food at Pavus Restaurant in Tabor Laško Castle.
- 20% discount on the use of swimming pools and entry to the sauna in Zdravilišče Laško or Thermana Park Laško*.
*In Zdravilišče Laško, discounts are valid every day of the year. In Thermana Park Laško, the discount is valid from Monday to Thursday, and is not valid from Friday to Sunday, on National holidays, and on School holidays during the school year. The discount does not apply to promotional offers and cannot be combined with other discounts. Swimming pools and saunas cannot be booked in advance.
and the following discounts in Rimske Terme**:
- 30% discount on the use of swimming pools,
- 20% discount on entry to Varinia Sauna Land,
- 20% discount on services at the Amalija Wellness Center,
- 20% discount on Romantic menu in A la carte restaurant Sofia,
- 15% discount on services at the Valetuda Medical Center.
**Discounts do not apply to evening tickets after 18.00 PM to swimming pools and saunas, as well as to packages and self-pay consultations at the Valetuda Medical Center. Swimming pools and saunas cannot be booked in advance. For other services, a prior reservation is required directly with the service provider.
The use of benefits and discounts from other service providers may depend on the period of stay and according to the occupancy of their capacities.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Veuillez informer l'établissement Hotel Špica Laško à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.